Lauréats des Prix d’excellence 2018

Lauréats des Prix d’excellence 2018

Programmes de communication

  • OR - Ville de Calgary : Calgary 2017 General Election 
  • ARGENT - Argyle Public Relationships et ICEX Spain Trade and Investment : A taste of Spain: Promoting Spanish persiMon® fruit in Canada
  • BRONZE - Banque de développement du Canada : Many entrepreneurs want to sell their companies--but are they ready?
  • OR - Golin, PetSmart Charities of Canada, PetSmart Canada: PetSmart and PetSmart Charities of Canada's Buy a Bag, Give a Meal Program
  • ARGENT - Nature's Path Foods: Eat Well Do Good
  • OR - Service de police de la ville de Gatineau : Campagne #GARDEÇAPOURTOI 
  • ARGENT - Argyle Public Relationships, Free for All Marketing et ministère de l'Enseignement supérieur et de la Formation professionnelle de l'Ontario : Everyone deserves a shot!: Communicating changes to OSAP
  • ARGENT - Argyle Public Relationships et Centre des sciences de l'Ontario : Ontario Science Centre Thought Leadership: Science Literacy Week 2017
  • BRONZE - Hunter LaVigne Communications Inc. et Jesuits of English Canada : Canadian Canoe Pilgrimage 
  • OR - Banque de développement du Canada : Many entrepreneurs want to sell their companies--but are they ready?
  • ARGENT - Alberta Energy Regulator: Pipeline Performance in Alberta
  • BRONZE - Ville de Regina : The Buzz on Bugs
  • OR - Fédération des médecins spécialistes du Québec : Abolition des frais accessoires: communiquer pour préserver l'accès aux soins 
  • ARGENT - Alliance Pipeline et NATIONAL relations publiques : Regina Bypass System Outage
  • BRONZE - L'Union des producteurs agricoles : On fait tous partie de la recette
  • ARGENT - Alberta Energy Regulator: Pipeline Performance in Alberta
  • BRONZE - Impact Public Affairs et Composite Panel Association : Composite Panel Association: How an Industry-Specific Issue Became A Government-Championed Solution
  • OR - St. Joseph's Healthcare Hamilton: Canada's 1st Facebook Live Kidney Transplant Reaches 36 Million
  • ARGENT - Partenariat canadien contre le cancer et Edelman Canada: Person-Centred Cancer Care in Canada
  • BRONZE - Weber Shandwick Canada et Roche Canada: Fight IPF Six-Minute Marathon
  • OR - Argyle Public Relationships et Ontario Veterinary Medical Association : Ontario Veterinary Medical Association: A Social Medial Evolution
  • ARGENT - Paradigm & Edgewell Personal Care: #10000tozero: Reducing Tampon Applicator Waste
  • BRONZE - St. Joseph's Healthcare Hamilton: Canada's 1st Facebook Live Kidney Transplant Reaches 36 Million
  • ARGENT St. Joseph's Healthcare Hamilton: Dovetale
  • BRONZE CAE : CAE's 70th anniversary

Projets de communication

  • OR - CAE: CAE's 70th anniversary
  • ARGENT - Alberta Securities Commission et Edelman Canada: One Good Scam
  • BRONZE - General Motors du Canada : #BuickStyle Event
  • ARGENT - Toronto Hydro : Bombilla Family Video Series
  • BRONZE - Institut canadien pour la sécurité des patients et Sticks & Stones : PATIENT Podcast series
  • OR - Tim Hortons Canada : RRRoll Up the Rim: Canada 150 Social Launch
  • ARGENT - Argyle Public Relationships et Ontario Veterinary Medical Association: Ontario Veterinary Medical Association: A Social Media Evolution
  • BRONZE - APEX Public Relations, ruckus Digital & Walmart Canada : Walmart Canada Nostalgic Holiday Workout
  • OR - Fédération des médecins spécialistes du Québec : Couverture publique des frais accessoires - Communiquer pour préserver l'accès aux soins
  • ARGENT - L'Union des producteurs agricoles : On fait tous partie de la recette
  • BRONZE - EXP: expresso: women at EXP
  • OR - PSP Investments : From a traditional annual report to a compelling, people-centered, storytelling experience
  • ARGENT - UBC Library Communications and Marketing 2016/17 Senate Report